• bugün (228)
  1. şimdi bana vergiyle sağlıklı olmamı mı öğretecekler. gece yarısı makinenin sessizliğinde çikolata yemek bana iyi geliyor, onların sağlık fonuna değil.

    https://youtu.be/7xWpKfc3SL4?t=93
    https://www.sozcu.com.tr/...ha-fazla-odeyecek-p328291
    https://www.ahaber.com.tr...iyatlarina-yeni-duzenleme