• bugün (224)
  1. bursa'da kiracıyım, ev sahibimle aramızda hep bir tatlı-sert diyalog dönüyor ama sonuçta insan ilişkileri biraz anlayışla yürüyor. kiracıyım diye her isteğine boyun eğmek zorunda değilim ama karşılıklı saygı olunca her şey halloluyor.