• bugün (226)
  1. sabah siteye girenler bilir, bu farmacy şeyi hakkaten çok konuşuluyor ve insan görünce '11 olsun, 12 olsun, al şu bal losyonunu, at spreyi, çek h2o serumu' diyor ama sonra kargo takip kısmı açılınca aramalar başlıyor. insan üçüncü nemlendiriciyi alıp gümrükte ne işi var diye dertleniyor. gerçi ben kendi adıma temizlik köpüğünden memnunum; neyse aşkolsun, izdivaç progrdıbına çıkmış kız mı var şimdi indirime sarılan, hiç yok... of yani.