• bugün (220)
  1. canım benim sende yanlış ürünü fazla sürmüş olabilirsin, kimyasal peeling ciddi iştir hafife alınmaz. bir kere de evde öyle yüksek asitli şeyleri keyfime sürmem, mutlaka doktor kontrolünde basamak basamak gidilir. saman olduysa bir hafta yoğun nemlendirici bastır, cildin kendini yenilesin. geçmiş olsun, bir daha olursa burda anlatma da cildini koru.