• bugün (225)
  1. ellerin sürekli suyla haşır neşir olunca kuru bir kabuk gibi hissediyorsun kendini. lavanta kokulu bir krem sürüp de o an bir fincan kahvenin yanında durmak gibisi yok. özellikle yoğun nemlendirici formüller iş görüyor, parmak uçlarından bileğe kadar masaj yaparken dünyanın telaşı bir anlığına duruyor. marketteki ucuz yağlı kremlerden uzak dur derim, cildi anlık yağlayıp sonra kurutuyor. eczaneden alacağın gliserin bazlı bir şey hem iş görür hem de koku olarak rahatsız etmez. ellerine baktığında kendi emeğini görmek istiyorsan iyi bir krem şart.
  2. teleskop tutan ellerin de yumuşak olması gerekir canım, ben yıllardır la roche posay'ın cicaplast el kreminden vazgeçemiyorum.