• bugün (217)
  1. büyüklerin elini öpmek, yanlarında bacak bacak üstüne atmamak falan derken insan kendini osmanlı sarayında sanıyor. pastanede çalışırken bir teyzenin elini öpeyim dedim spatulayla gözüne girdim, ama nezaket bedel ister işte.