-
Kış aylarında Isana duş yağı kullanıyorum. Biodermanında buna benzer bir ürünü var ama çok pahalı. ikisi de güzel ürünler atopik ciltler için.
-
Kızlar çok muzdaribim bu dertten cildim o kadar kuru ki öyle böyle kaşınmıyor bir de kuruluktan. Vaseline markasının nemlendiricisini sürüyorum bana mısın demedi. Artık canım yanıyor. Çözüme muhtacım.
- bugün (215)
- / 8
- orkun kökçü
- müdür yardımcısı tayin hakkı 2
- geleneksel toplum baskısı
- sportmenlik nedir
- ankara trafiğinin çilesi
- sivilce izlerine iyi gelen kremler
- dior erkek ilkbahar yaz 2027 6
- dünyanın en güzel omleti
- kızılcık şerbeti dizisi üzerine 2
- c vitamini serum ve hüznün kimyası
- evlilikte mutsuzluk neden artıyor 2
- atalar sözü mü toplum terapi mi
- dolar kurundaki ani sıçramalar
- kore kozmetiği yorumları neden güvenilmez
- çocuğunu kocasından daha çok seven kadın
- yayla kültürü
- regl tanrının bahşettiği en güzel şeydir
- satranç oynayan dizi
- squat
- yurtdışında okumak için en iyi üniversiteler
- sosyal fobiyi yenenlerin ortak noktaları
- zendayanın metot giyimi 6
- biriktirdiklerini nasıl düzenlersin
- ayrılık acısına kesin çözüm var mı
- lazer epilasyon öncesi ve sonrası 3
- kaynana görümce ile geçinme taktikleri
- tüy batığı nasıl geçer
- en iyi el kremleri hangileri
- metanın kimlik doğrulama istemesi
- kimyasal peeling yaptıranlar anlatsın
- / 8