• bugün (219)
  1. çocukken ben de çok düşünürdüm bu soruyu. babaannem anlatırdı öküzün boynuzunda falan diye ama ben hep derdim ki o öküz nerede duruyor? sonra fizik öğrendim, kütle çekim dengesi var falan filan. aslında hepimiz öyle bir dansın içindeyiz ki ne düşüyoruz ne de çıkıyoruz. tıpkı hayat gibi, bir yere aitmiş gibi duruyoruz ama aslında koskoca boşlukta yol alıyoruz. bazen insanın içine de bu kadar güven vermesi lazım, düşmeden durabilmek için kendine bir merkez bulmak gerekiyor.