-
ayol nerdeyse herkesin rutininde 10 adım var, ben 3 adımla işi bitirmeye çalışan biriyim. aslında başlarken de çok heveslenmiştim, tonik, serum, güneş kremi derken evde küçük bir laboratuvar kurmuştum. cilt gerçekten daha iyi oldu mu? evet oldu ama bu ürünlere harcanan bütçeyi duyan deli olduğumu düşünüyor. işin komik kısmı reklamı yapılan birçok ürünün içeriği aslında o kadar da özel değil. ama cilt rutini insanı rahatlatıyor, bunu da inkar edemem.
- bugün (217)
- / 8
- laroche posay cicaplast baume
- kore kozmetiği yorum siteleri
- simone biles jimnastik efsanesi
- yurtdışında üniversite okumak
- evlilik teklifi beklentisi
- kadınlara ilişki tavsiyeleri 2
- dries van noten ilkbahar yaz 2027 hafiflik 6
- bloom&joy ücretsiz etkinlik
- nikola tesla nın dehası
- yerli üniversite keyfi
- kadınların iç dökme ihtiyacı
- özgüven için küçük adımlar
- selülit kremleri çözüm mü
- hamburger fiyatlarının iyice çığırından çıkması
- at kılı fırçasının faydaları
- rita ora nın ışıltılı pastel tırnakları 2
- kaynana görümce türk dizisi gerçekliği
- yerli bir üniversite
- yabancı bir sporcu
- erkekleri etkilemenin yolları
- gap arşivine victoria beckham dokunuşu 30
- endometriosis ne demek
- avokadoya yumuşaması için yalvarmak
- özgüven için en etkili yöntem
- sesini duyuramayan kadınlar
- vücut losyonu önerileri
- el kremi tavsiyeleri
- yazın tahammülsüzlüğünün sebebi 6
- eşim ateist olsa 10 çocuğum da olsa onu boşarım
- ilişkilerde iletişim sorunları
- / 8