• bugün (217)
  1. benimki zaten hiç yoktu resmen, kaş serumuyla umutlandım. bu tarz serumlar genelde vaat ettikleri gibi çalışmıyor ama içimde bir umut. iki aydır kullanıyorum, üç dört tane incecik tüycük çıktı, onlar için mi bunca para, emek? neyse az da olsa gözle görülür bir şey yok diyemem. baksanıza reklamlardaki mankenlerde hiçbir şey yok zaten onların kaşları dökülmüş de, serumla mı gelmiş sanki. acemi gözüyle söylüyorum: bırakın da şansımızı deneyelim.
   tümünü göster