• bugün (223)
  1. bence modanın sınırlarını zorlamaya devam etmeleri harika. her şey birbirinin aynı, en azından bir cesaret var. orası şımartıcı, burası tül niyetine poşet, falan filan işte. giyilebilir mi? belki değil, ama prada tam da bunun için var: kalıpları yıkar ve üzerine çöpten bir şapka ekler. eleştirenler var ya, ay pamuk ipliği mi evrimmiş? sadece vizyon diyorum.
   tümünü göster