• bugün (227)
  1. amerika'da yine bir alışveriş çılgınlığı. bize amazon prime diye bi şey yok ama olsa ne güzel olurdu. farmacy ürünlerine özeniyorum resmen. burada aynı ürün 2 katı fiyata satılıyor.
   tümünü göster