• bugün (224)
  1. kore kozmetiğine sarılmak, biraz terapi gibi aslında. cildimle barışmamı sağladı bu ürünler, özellikle nemlendiricileri çok hafif ve etkili. ama her ürün her cilt tipine uymuyor, dikkatli olmak lazım. mesela bir serum alacaksanız içindekileri inceleyin, patlatma potansiyeli yüksek bazı markalar var. ben bir süre önce yeni bir toner denedim, şu aralar cildim mutlu. tavsiyeler yapıyorum sonra kalanı size kalmış o bile içgörü için yeterli.

    (bkz: kore cilt bakım rutini)
   tümünü göster