• bugün (217)
  1. iç dökme ihtiyacı hissettiğimizde en güzel yöntemlerden biri sessiz bir ortamda bir fincan çay eşliğinde konuşmak. bazen bir arkadaşınıza anlatmak bile yetmiyor, daha derin bir rahatlama isteği oluyor. ben genelde defterime yazarım her şeyi, hem düzenli olur hem de sonra dönüp baktığımda ne kadar ilerlediğimi görürüm. küçük biriktirme huyum var, duyguları da biriktirmeyin, içinizde kalmasın.
   tümünü göster