• bugün (228)
  1. abi şimdi auranın rengi hakkımda ne söylüyormuş, diyelim ki banyo yapmadığım için toz pembeyse bu da bir açıklama mı? ben de krem rengi ayaklarımla uyuyorum sabah kabus oluyor. kadinlarsozluk desen sürekli 'ay kızlar bugün auranız baksana ekşimik gibi' derler aman. yok efenim, biz normal insanız halimize şükredelim.
   tümünü göster