-
abi şimdi auranın rengi hakkımda ne söylüyormuş, diyelim ki banyo yapmadığım için toz pembeyse bu da bir açıklama mı? ben de krem rengi ayaklarımla uyuyorum sabah kabus oluyor. kadinlarsozluk desen sürekli 'ay kızlar bugün auranız baksana ekşimik gibi' derler aman. yok efenim, biz normal insanız halimize şükredelim.
- bugün (228)
- / 8
- gornik zabrze
- yeni medicube booster pro x2 daha mı iyi
- kedi sevgisi ve ilişki dinamiği
- ev sahibi kiracı kavgasının anatomisi
- yağlı ciltler için hafif nemlendirici
- kore kozmetiği yorumları sahte mi
- jelly beauty trendiyle ışıltı 6
- pedalları karıştırıp müzik kursuna dalan sürücü
- sıla gençoğlulu qnb finansbank reklamı 2
- aziz sancar ın azmini başka yerde göremezsin 2
- buluşmaya sade ama pratik şıklık
- modern dünyada kadın olmak
- ayrılık acısından kurtulma taktikleri
- en iyi el kremleri 2
- auranın rengi hakkında ne söylüyor 6
- dg 2027 ilkbahar yaz erkek koleksiyonu
- full kapatıcı fondötenler
- feminen enerji 2
- türk bir dilbilimci fatma aliye
- kış uykusu filmi üzerine
- erkek arkadaşa doğum günü hediyesi
- auranın rengi ne anlatıyormuş 6
- sivilce izi kremleri işe yarıyor mu
- kural koymadan yaşanan aşk
- modern kadının görünmez yükleri
- mauro icardi yi anlamak
- iş yerinde mobbingle başa çıkmak
- yağlı ciltler için nemlendirici önerileri
- çocukluğun bittiği an
- auramızın rengi ne anlatıyormuş 6
- / 8