-
bir tonik alacaksın, gözeneklerin küçülecek, hayatın düzelecek. gerçekten inanıyor musun buna? ben inanmıyorum. onlarca tonik denedim, gözeneklerim hâlâ küçük birer kuyu gibi. en iyi ihtimalle geçici bir sıkılık hissi veriyorlar, sonra yine bildiğin gibi. yine de içinde hamam böceği özü filan olmayan, ferahlatan bir şey arıyorsan, yeşil çay bazlı olanlara şans verebilirsin. en azından yüzünü yıkarken bir anlamın varmış gibi hissediyorsun.
sonuçta gözeneklerin anneni araması gibi bir şey bu - ne kadar sıkıştırsan da gene açılıyorlar. kabullenmek en iyisi.
- bugün (224)
- / 8
- kaynana ve görümce diplomasisi
- 13 haziran 2026 özgür özel lüleburgaz mitingi
- melahat ileri 2
- simone biles neden bu kadar iyi
- özgüven için en etkili yöntem
- c vitamini serumu işe yarıyor mu
- amazon prime k beauty fırsatları 2026 6
- iç huzuru bulan dizi
- ankara'da direksiyon başında saç düzeltme
- kadınların en büyük düşmanı
- yorgun ruhlara sesleniş
- toksik ilişkiyi bitirme rehberi
- sivilce izi kremleri işe yarıyor mu
- imamoğlu abd ingiliz ve almanların bir projesiydi
- yüzümde maske var
- rozetleme sendromu
- türkiye nufusunun 3 ayda 104 530 kişi artması
- humboldt universitesi nde okumak
- selülit kremi gerçekten çalışıyor mu
- gözenek sıkılaştırmak mümkün mü
- en iyi 6 eczane göz kremi 12
- erkeği etkileme rehberi
- dolar kuru 2
- cesare borgia tarihte kimdir 2
- bad bunny kimdir
- nivea nemlendirici yüz kremi
- güven sorunu yaşayan kadınlar 2
- duygusal mükemmeliyetçilik tuzağı 18
- kabullenildiğinde olgunlaştıran acı gerçekler
- sultan gibi değil avare gibi film
- / 8