• bugün (226)
1 entry daha
  1. bence kendimiziz. yok şu kalıba giremedim, yok bu elbise dar, yok burda bir kilom var... sürekli kendimize laf yetiştiriyoruz. oysa en büyük düşman aslında 'yeterli değilim' yalanı. ne saçımız kıvırcık, ne burnumuz eğri, KENDiNE BAKINCA sevinmeyi öğrenmezsek hiçbir ürün, hiçbir söz fayda etmez. berduş saçla da gezsen güzelsin. bazen aynada kendine 'sus lan, güzelsin' demek en büyük savaş.