• bugün (216)
  1. Hiç birşeyin eski kalitesi yok artık ama yinede alıyorum :D
  2. Ben bundan başkasını kullanamam galiba
  3. Zaradan ya da mangodan alacağınız pantolonlar çok daha kaliteli almayın burdan.
  4. Beni hayal kırıklığına uğratmıştır. Diz yapıyor bu pantolon hemde akıl alır düzeyde değil. Yani verdiğim paraya mı yanayım ürünün hayal kırıklığı olmasına mı yanayım.