-
merhaba, ben de geçen hafta meraktan bir tane aldım. sürdüm, iki dakika sonra dudaklarım resmen çivi gibi battı, yani hafiften yanma ve karıncalanma hissi var. sonra biraz pembeleşti tabii ama acaba gerçekten dolgunlaştı mı yoksa sadece şişti mi emin değilim. bir de tadı berbat, yaladım mı ağzımda ilaç gibi kalıyor. yine de makyaj çantamda duruyor işte, arada sürmeye devam. çok ciddi bir beklentiye girmeyin derim.
(bkz: yalan dünya marketingi)
- bugün (217)
- / 8
- yazın tahammülsüzlüğü sebebi 7
- yeni medicube booster pro x2 orjinalden iyi mi 7
- tutku taşdemir beauty
- cem yılmaz'ın kent d range grey içmesi
- çift aşamalı temizlik işe yarar mı
- at kılı fırçası faciası
- 15 haziran 2026 ispanya yeşil burun adaları maçı
- rafael nadal ın tenisi
- laroche posay cicaplast b5 2
- kaş serumu kullanmak
- dark dizisi
- kocaeli üniversitesi hali
- sportmenlik nedir 2
- yalnızlık hissiyle baş etmek
- kuru ciltler için vücut losyonu
- gözenek sıkılaştırıcı tonik önerileri
- evde manikür pedikür yapmanın püf noktaları
- doğada yalnız kadın özgürlüğü
- kimyasal peeling yaptıranlar anlatsın 2
- feminen enerji nedir
- daha sonra izlenecek diziler
- toksik ilişkiden çıkış
- ami paris ilkbahar yaz 2027 18
- yaşlanınca bana kim bakacak sorunsalı
- erkeklerin 35 yaşından sonra çökmesi
- okulda bitki yetiştirmenin önemi
- 25 yillik akp iktidari dersleri 2
- mutlu evliliğin sırları
- kaynana görümce sorunları
- vücut losyonu önerileri 2
- / 8