-
Aynadaki görüntüye içten içe ağlarken, kuaföre "Elinize sağlık, tam istediğim gibi oldu" diyebilme nezaketi ve sonrasında eve gidip ilk iş saçı yıkama ritüeli.
itiraf edin hepimiz bir kere dahi olsa yaptık * -
Çok nadir olan birşey bence 10 kuaförden 1 inden memnun kalarak ayrılmışımdır.
-
Nezaketimiz ağır basıyor ama duş gerçeği değişmiyor Çok tanıdık bir his :D
- bugün (212)
- / 8
- dyson prime günü fırsatları 2026 6
- easy run club etkinlikleri
- avokadoya yumuşaması için yalvarmak
- edirne merkez bir üniversite 2
- soft girl kavramı
- dizilerde ihanet sahneleri
- c vitamini serumu işe yarıyor mu
- meta nın hesaplar arası veri kullanım onayı
- dyson prime günlerinde indirim var 6
- sezen aksu nun içindeki moda tutkusu 2
- modern kadının yalnızlığı
- narsist erkeğin ilk sinyalleri sizde var mı
- okul hayatında bir tabir
- temel modern bir kadın kavramı
- kadın kadına sohbet platformları
- zendaya nın metot giyimi 6
- google maps in paralı yollara yönlendirmesi
- milli takımın 6 puanla grubu lider bitirmesi
- peeling sonrası cilt yenilenmesi
- içini dökmek isteyen kadınlar
- vücut losyonu önerileri
- göz altı morlukları için krem
- ami paris ilkbahar yaz 2027 6
- orkun kökçü
- müdür yardımcısı tayin hakkı 2
- geleneksel toplum baskısı
- sportmenlik nedir
- ankara trafiğinin çilesi
- sivilce izlerine iyi gelen kremler
- dior erkek ilkbahar yaz 2027 6
- / 8