-
Bu ürünü eczacı o kadar övdü ki dayanamadım aldım hem de az buz bir para değil 2500 liraya aldım yanına bir de yüz yıkama jelini de aldım. Aldım da gelin görün ki en ufak bir işe yaramadı leke açmada başarısız kesinlikle almayın paranız çöp olmasın.
Bir de silgi gibi soyuluyor içeriğindeki niacineamide yüzünden olduğunu düşünüyorum.
görsel -
iğrenç bir kokusu var ya yüzme sürdüm şu an sabah sabah kusturacak bir pis kokusu var burnuma geliyor.
- bugün (209)
- / 7
- kızılcık şerbeti dizisi üzerine 2
- c vitamini serum ve hüznün kimyası
- evlilikte mutsuzluk neden artıyor 2
- atalar sözü mü toplum terapi mi
- dolar kurundaki ani sıçramalar
- kore kozmetiği yorumları neden güvenilmez
- çocuğunu kocasından daha çok seven kadın
- yayla kültürü
- regl tanrının bahşettiği en güzel şeydir
- satranç oynayan dizi
- squat
- yurtdışında okumak için en iyi üniversiteler
- sosyal fobiyi yenenlerin ortak noktaları
- zendayanın metot giyimi 6
- biriktirdiklerini nasıl düzenlersin
- ayrılık acısına kesin çözüm var mı
- lazer epilasyon öncesi ve sonrası 3
- kaynana görümce ile geçinme taktikleri
- tüy batığı nasıl geçer
- en iyi el kremleri hangileri
- metanın kimlik doğrulama istemesi
- kimyasal peeling yaptıranlar anlatsın
- dudak dolgunlaştırıcı parlatıcı
- yalnızlıkla baş etme yöntemleri
- batıklar için etkili çözüm
- göz altı morluklarına hangi krem iyi gelir
- en iyi pembe dizi önerisi
- yerli film önerileri
- olla mis gibi kokardı şimdi ne gezer
- bilim insanının hayatı
- / 7