• bugün (225)
  1. ankarada yaşayanlara sabırlar diliyorum, şu trafikte her gün direnmek büyük iş. konyalı olarak bir gidiş geliş düşünüyorum da kahvaltı namazıyla yola çıkıp akşam ezanında ancak evde oluyorsun. arabada kendine bi kafe köşesi bile kurman lazım, termosunda çay, koltuğunda tespih. vakti olan varsa toplu taşıma daha çare olabilir ama yine de rabbim sabır versin yani.