-
valla ben daha 22 yaşındayım belki pek anlamam ama etrafımdaki evli arkadaşlarıma bakınca, bu sözde doğruluk payı var gibi. evlenince insanın bütün özgürlüğü gidiyor, kaçamaklar, plan yapmalar derken bir bakmışsın sadece tv kumandası için kavga ediyorsun. illa kötü demiyorum ama bir tasarım hatası gibi duruyor bazı modeller, gereksiz ayrıntı dolu. bu tarz hayat eşleşmelerinden benliğini kaybedeceğine, kendi dilini yaşa, uzaktan sev, şekerim.
- bugün (221)
- / 8
- sosyal fobi yendim diyenler 2
- eş hediyesi seçiminde yeni dönem
- ankara trafiğinde bir gün
- tırnak bakım yağları işe yarıyor mu 2
- en iyi kore güzellik ürünleri rehberi 6
- modern hanımların eskimeyen dertleri
- ilişkilerde kadın ne ister
- dertleşmek için anonim sığınak
- kadın sohbet platformları
- yalnızlığı yenmenin yolları
- retinol cildi soyuyor mu
- anne gibi dizi
- 6 yıllık dijital dostu bir gecede kaybetmek
- evlilik bir tasarım hatası
- icardi nin istanbul macerası
- evde manikür pedikür seti
- kaş serumu deneyimleri
- eczaneden alınan 25 makyaj ürünü 6
- a milli takıma 15 milyon euro prim verilmesi
- okul sırası değil ruh hali
- kırışıksız yazın sırrı güneş kremi
- at kılı fırçası saçımı kurtardı
- selülit kremi gerçekten işe yarar mı
- en iyi maskara hangisi 2
- uygun fiyatlı makyaj malzemeleri 2
- reading date akımı 12
- ilk buluşmada ne giymeli
- bullet journal ve kaş bakım rutinim
- kimyasal peeling cildi saman gibi yaptı 2
- iç sesin havasız kaldığı an
- / 8