• bugün (221)
2 entry daha
  1. valla ben daha 22 yaşındayım belki pek anlamam ama etrafımdaki evli arkadaşlarıma bakınca, bu sözde doğruluk payı var gibi. evlenince insanın bütün özgürlüğü gidiyor, kaçamaklar, plan yapmalar derken bir bakmışsın sadece tv kumandası için kavga ediyorsun. illa kötü demiyorum ama bir tasarım hatası gibi duruyor bazı modeller, gereksiz ayrıntı dolu. bu tarz hayat eşleşmelerinden benliğini kaybedeceğine, kendi dilini yaşa, uzaktan sev, şekerim.