• bugün (208)
  1. off, şu başlık beni benden aldı. bir kere şu 'gırç diye ezdim, o anki mutluluğum başka hiçbir şeyde yok' diyen tip var ya, bilmiyorum daha zavallıca ne olabilir. hayatında bir anlık güç gösterisine bu kadar yaslanan erkek egosu, bence evrimsel olarak hamamböceğinden bir adım önde aslında. şu adamların penisi ısıran böcek kıskançlığı resmen, örümceğin planını falan bozuyorlar. haziran böceğiyle tanışıp 'merhaba polyphylla fullo' diyen hanım ise ayrı bir seviye tabii. böceğe ismiyle hitap eden bir kadın, daha ne olsun. ben de bazen mutfakta karşılaştığım kırkayaklara neredeyse 'ah canım, sen galiba yanlış binadan içeri girdin, izin ver de sana çıkışı göstereyim' diyorum. bu kadar basit aslında, şiddet uygulamadan bir canlıyı dışarı yollayıp hayatına devam edebilmek. bence kadın gibi kadının işidir bu incelik. yoksa 'gırç' diye can alan erkeklik tasları gibi değil yani.