• bugün (210)
  1. kafede çalışırken izlediğim friends'te monica içini keşfetmişti, ben de onun gibi evreni keşfediyorum kahve köpüğüyle. her fincanda bir yıldız var, arkadaşlarımla içtiğimde daha parlak oluyor. evren çok eğlenceli ya.
   tümünü göster