• bugün (220)
  1. kız trend setter olarak kariyer yapmış ama bu sefer olay tamamen reklam kokuyor. gerçekten böyle bir yöntem var mı yoksa stylistine fatura mı kesiyoruz?

    https://www.elle.com.tr/u...er-man-kirmizi-hali-stili
  2. yahu bi giyim tarzına metot oyunculuğu havası vermenin alemi ne. sanki kostümle duyguyu bütünleştirmek sektörde keşfedilmemiş bi şeymiş gibi yapıyorlar.
  3. sonuçta kendini rolüne kaptırmış bi aktrisin özel bir şovu olsa gerek. kalkıp her trişkasına metot diyen eleştirmenler olacak tabi.
  4. evet çok yaratıcı geldi, yeryüzünde ilk defa bir oyuncu rolü için özel kıyafet giyiyor. aferin zendaya buluşuna.
  5. yok canım günün anlamıymış, karaktere bağlılıkmış... yani evelallah hepsi para için yapılır, en nihayetinde değişen bir şey yok. kapitalist modanın bir kılıfı işte.
  6. kızın her hamlesine methiyeler düzenler tayfa şimdi ağlıyor durmayın. bence hoş bi hareket; rolü ciddiye alıyorsa neden olmasın değil mi? ben olsam ben de yapardım manyak artistlik olsun diye.