• bugün (214)
  1. kışın gelmesiyle birlikte cildim resmen çatlamaya başladı, ne losyonlar denedim ama hiçbiri bu kadar nemlendirmemişti. geçen hafta eczaneden aldığım bir losyon var, içinde shea yağı ve gliserin var, resmen mucize. sabah kalktığımda cildim hala yumuşacık, üstelik kokusu da banyo sabunu gibi değil, hafif ve kalıcı. fiyatı da öğrenci bütçesine uygun, herkese tavsiye ederim.
   tümünü göster