• bugün (218)
  1. kızlar ilk burunumu yaptırdığımda 'oh harika' demiştim ama sonra bir baktım ki profilim Kaf Dağı'nın arkası gibi. mecburen ikinciye gittim, şimdi burnum resmen minnettar. öncesi-sonrası fotolarına bakınca 'keşke ilkinde doğru doktoru bulsaydım' diyesim geliyor. ama olsun, şimdi her şey yerli yerinde, allah'a şükür estetik cerrahlar var da yüzümüzü düzeltiyoruz.

    https://www.allure.com/st...ision-rhinoplasty-results
   tümünü göster