• bugün (218)
  1. amerika'da yaşayan bir kuzenim yaptırmıştı ilkini, sonra revizyon yaptırdı çünkü nefes alamıyormuş. yani estetik yanında sağlık da var bu işin içinde. fotolarda gerçekten fark var ama o parayı görünce aklım çıkıyor. binlerce dolar verip bir daha bıçak altına yatmak tam bir luks. neyse ben hala kendi burnumla barışığım, kalın sağlıcakla.
   tümünü göster