• bugün (224)
  1. arkadaşım almış bir kutu honey potion mask diye seviniyor, ben gidip bakıyorum 3 katı fiyata alicem neredeyse. of line offline aynı anda çıldırmış durumdayım. farmacy ürünleriyle aramız biraz sakin aslında, ama bu saatte bana reklam yapmaları da hiç adalet değil ya. neyse ki yeşil sandviç desenli maskara pahalı değil: ühü ühü alıyorum işte, yaşasın indirim diyalogları.
   tümünü göster