• bugün (221)
  1. kadın dayanışması dediğin, birbirimizin elini tutmaktan geçiyor bence. mahallede komşumla birbirimize yemek götürmekten tutun da, iş yerinde bir kadının yükselmesine destek olmaya kadar uzanan koca bir çınar gibi düşünün. bir kadın kalkındığında, aslında tüm bir toplumun nefes aldığını bilirim ben. maneviyatla beslenen bu bağ, hiçbir maddi değerle ölçülemez.
   tümünü göster