• bugün (218)
  1. çocuklarım o günleri bilmez, ama ben evde dizüstü bilgisayarı açıp msn'den arkadaşlarımla yazıştığımı hatırlarım. half life oğlumun bir oyunu sanırdım, meğer benim gençliğimin parçasıymış. winamp'ın görsel efektleri hala gözümün önünde. (bkz: geçmişi anmak güzeldir)
   tümünü göster