• bugün (221)
  1. ee canım, doğru değil miymis? kızların söz hakkı yok. biraz sıcak diye neden surat asarlar anlamıyorum ama ben de iki gün önce klima çalışmadı diye koca adama cephe alma hatasını yaptıysam, demek ki gerçekten var böyle bir şey. illa kadınım ağlaması demiyorum, ama haber tam da beni anlatıyor, itiraf edeyim. teşekkürler.
   tümünü göster