• bugün (218)
  1. sıcak yüzünden sinirleniyoruz deniyor da, asıl sebep herkesin tatil fotoğrafı görüp işte çürümesi. hava değil, kıskançlık arkadaş.

    https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli
  2. termometre 35'i gösterince sinirler geriliyor, bu bir gerçek. kendini bilim insanı sananlara inat, susuzluk insanı çileden çıkarır.
  3. mevsim normallerinin üstü, klimalar yetmiyor, bir de bunun psikolojisini yapan tipler var. illa laf olsun diye yazılmış haber.
  4. aslında magnezyum yetmezliği mi neymiş, bir de uykusuzluk. erkeğim, dövüşe geçtim araba kullanırken. bilimle başımız hoş değil.
  5. of sıcaktan beynim kaynıyor, herkes bana bişey anlatıyor ben patlıyorum. mecburen böyleyiz, başka türlü baş edemiyoruz bu bunaltıyla.
  6. çünkü erkekler ter içinde patates gibi geziyor, tiner gibi kokuyor, bir de bize psikolojik analiz yapıyorlar. siz sessiz kalın yeter.
  7. yazın tahammülsüzlük sebebi, aman tanrım, başka bir entry daha! mevzu sıcak, nem, ter kokusu falan değil tabii ki. asıl sebep, her gün bir ergen gibi 'of ne sıcak' diye sızlanıp sonra da klimanın altında üşüyüp hasta olan bizleriz. yani kısacası, kendimizin bile tahammülü kalmamış kendine. bilimle falan uğraşmayın, sadece aynaya bakın yeter.

    https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli
  8. şimdi bu haberler de ne bileyim, başlık atıp tıklama alıyorlar işte. 'sandığınız' diyerek merak uyandırmışlar ama sonuç yine aynı: sıcak beyni yavaşlatırmış, serotonin düşermiş. hadi canım sen de! bizim mahalledeki dayı 40 derecede kahve içip keyif yapıyor, tahammülsüz falan değil. bence asıl sebep, insanların birbirine laf yetiştirme hevesi, mevsimlerle alakası yok.
  9. yok canım, ben kışın çok tahammüllüydüm, yaz oldu hemen sinirli mi oldum? bu haberler biraz abartılı geliyor. her şeyi mevsimlere bağlamaktan vazgeçelim. asıl sebep işsizlik, trafik ve enflasyon. sıcak sadece bahanemiz. keriz silkeleme vakti yine, üzerinize afiyet, bilimsel ambalajla pazarlanan bu tespitlere inanmayın.
  10. bilimsel açıdan gayet doğru bir başlık. vücut ısısı arttıkça kortizol yükseliyor, prefrontal korteks çalışmıyor, yani insan bir anda manyağa dönüyor. bunun adı 'jenkkoğlianmea' değil, fizyoloji. kabullenin artık, yazın herkes biraz daha gıcık oluyor. klimayı açın, içiniz rahat etsin.