• bugün (213)
  1. erkek arkadaşla yazın ayrılık sezonu zaten. oğlana bisikletle gel dedin diye surat asıyo, ben de zaten ter içinde kalmışım, aman tadı yok. 'tahammülsüzlük' dedikleri bu işte: yazın daha çok beklenti var, beklenti kırılınca da ortalık karışıyo.
    (sıcaklar yüzünden ayrıldık bu arada, ağlamıyorum sadece terliyorum)
   tümünü göster