• bugün (213)
  1. çok güzel ya. kadınların enerji okumaya bu kadar meraklı olması harika bir şey. aurana bakıp 'aa kırmızı, kızgınsın' deyince ya da 'mor: yalnızsın' denince kendini keskeşediyorsun işte. ama bence mor renk daha elit gösteriyor, pembe de masum. tıpkı ojeler gibi. şimdi tüm kadınlarsözlük yazarları kombin yapacak aurana göre... helal olsun.
   tümünü göster