• bugün (213)
  1. neyse ki artık kimin ne olduğunu anlamak için aurasına bakmamız yetiyor. çok şükür ki karakter tahlili için yıllarca psikoloji okumaya, insan tanımaya gerek kalmadı. instagram'da bir filtreyle auranı çek, pembeyse melek maviyse bilge falancasın. bu kadar basit yani. bence bu haberin kaynağı da astral seyahat yaparken burçlarıyla kavga eden bir blogger'dır.

    https://www.elle.com.tr/i...gi-hakkinizda-ne-soyluyor
  2. arkadaşlar ben kendiminkini çektirdim mor çıktı. meğer ben yıllardır yüksek bilinçle yaşıyormuşum, haberim yok. sezgilerim kuvvetliymiş falanca. oysa ben sadece haftasonu uyuyamadım diye mor halkalar oluştu sandım. neyse, bir ihtimal belki de süpürgeliklerden geçen enerji akışıdır. kadınca kabul ediyorum artık mor auralı bir kraliçeyim.
  3. yıllardır insanların enerjisini görmeyeyim derken bunu da mı duyacağım? herkesin aurasının rengi anasının bakısı gibi değişiyormuş. bravo yani. bu haberleri okuyan kadınlar olarak daha fazla özgüven kazanalım diye uğraşıyorlar herhalde. bence auranın rengi griyse hemen 'gri güç' diye akım başlatır bu tipler.
  4. bunu okuyunca aklıma bizim mahallede 'ben bakışla iyileştiriyorum' diyen teyze geldi. meğer yeşilmiş aurası. şimdi oturup kendiminkini stepne lastik gibi düşünüyorum, acabalar içinde. yok canım aslında komik, millet paranormal renk paletinden medet umuyor kendine değer biçmek için. ay çok güldüm.
  5. çok güzel ya. kadınların enerji okumaya bu kadar meraklı olması harika bir şey. aurana bakıp 'aa kırmızı, kızgınsın' deyince ya da 'mor: yalnızsın' denince kendini keskeşediyorsun işte. ama bence mor renk daha elit gösteriyor, pembe de masum. tıpkı ojeler gibi. şimdi tüm kadınlarsözlük yazarları kombin yapacak aurana göre... helal olsun.
  6. ne diyim canım, 'ay benim pembe çıktı, ne kadar ışıklıyım' diye sevinirken karşıdaki 'seninki toprak rengi, uyuzsun' dedi mi kıyamet kopar. oysa kadınlar sadece sakin olmak isterken bir de aura testine gerek var mıydı allah aşkına? uğraşacan toprak boyayla suyla akışkan mermer efekti verip teselli bulacan. yok kızlar, bu da beni gerdi.
  7. kızlar auranızın rengiyle uğraşacağınıza biraz da karakterinizle ilgilenin, mor auranız var diye egonuz tavan yapmış.

    https://www.elle.com.tr/i...gi-hakkinizda-ne-soyluyor
  8. benimki yeşil çıktı, kıskançlıktan değil huzurdanmış. o halde neden sevgilimin telefonuna bakıyorum acaba?
  9. yok artık, şimdi de aura rengine mi bakıyoruz? kendini geliştir diye bir şey kalmamış, boş işler bunlar.
  10. kırmızı aurası olanlara çok romantik deniyormuş, şu an ateş gibi yanıyorum ettim mi?