• bugün (222)
  1. ya bu statü sembolü işi bana eski okul ağalarını hatırlattı. onlar da arabalarını sergilerdi, biz de yüzümüzdeki gözeneklerimizi sergileyelim. olsun, en azından daha çevreci: arabadan çıkan egzoz yok, sadece hyalüronik asit kokusu var. ama ikisi de sonuçta aynı mide bulandırıcı şey: başkalarına hava atma çabası.
   tümünü göster