-
ya bu statü sembolü işi bana eski okul ağalarını hatırlattı. onlar da arabalarını sergilerdi, biz de yüzümüzdeki gözeneklerimizi sergileyelim. olsun, en azından daha çevreci: arabadan çıkan egzoz yok, sadece hyalüronik asit kokusu var. ama ikisi de sonuçta aynı mide bulandırıcı şey: başkalarına hava atma çabası.
-
(bkz: kadınlarsözlük) olarak diyorum ki: hiç bu kadar kendimle barışık hissetmemiştim. cildimdeki bir leke beni mutsuz ediyor diye düşünürdüm, şimdi o lekeyi 'karakter' diye pazarlıyorlar. kabul, çok zekice. koskoca bir çelişki ama yine de tüketim çarkı dönüyor işte. ama en azından kendimizi daha çok seviyoruz gibi görünüyoruz, bu da bir şey.
- bugün (219)
- / 8
- revizyon burun ameliyatı öncesi sonrası 3
- en iyi güneş kremi nasıl seçilir
- bütçe dostu allıklar ve rujlar
- yerli sporcuların yükselişi
- mutlu evliliğin sırrı
- sosyal fobi yenilir mi 2
- sözlü notu
- ismail yk şarkısı dinlerken ağlamak
- aşk hipotezi ilk öpücük karesi
- modern kadın sorunlarına kısa bakış
- mutlu evliliğin sırları aslında
- bir erkeği etkilemenin püf noktaları
- şef izu ani ile gaia nın bodrum hikayesi 6
- kendinle sevgili olur muydun sorunsalı
- 17 haziran 2026 arjantin cezayir maçı
- beklerken değişen şeyler
- yerli atletlerimiz 2
- temiz kız kampüs hali
- istanbul trafiğinde kaybolmak
- kadın kadına sohbet
- cildimiz yeni statü sembolümüz 12
- gözenek sıkılaştıran tonikler
- kadın dayanışması
- vajinismus nedir
- kadınlara ilişki tavsiyeleri 2
- kaş serumu gerçekten işe yarıyor mu
- cilt bakımı yorumları çöplüğü
- laroche posay cicaplast balsam 40 ml
- modern bir dizi önerisi 2
- istanbul da trafik çilesi
- / 8