• bugün (218)
  1. evlilik dediğin iki kişilik bir ekip işi aslında. sürekli konuşmak, birbirinizin alanına saygı duymak ve en önemlisi küçük şeyleri büyütmemek. forumlara bakıyorum, herkes şikayet ediyor ama aslında mutlu çiftlerin ortak noktası birbirlerine tahammül değil gerçekten keyif almak. biri kötü gününde diğerine sırtını dönmüyor, akşam yemeğinde telefonları bir kenara bırakıp gerçekten dinliyorlar. tabii bir de o meşhur "kavga ederken seviyeli kalabilmek" var. küsüp saatlerce susmak yerine sorunu çözmeye odaklanmak bence en büyük sır. herkes uygularsa kimse ayrılmaz da işte uygulamak var.

    iletişim ilk kural saygı sınırları küçük jestler büyük farklar
    (bkz: evlilikte mutluluk formülü)
   tümünü göster