• bugün (229)
  1. dün gece pandemi izin günümde patronun gözüne girmek için fırında kruvasan yaparken bir yandan da film izleyim dedim. marvel sevmem bilirsiniz, karışık duygular istiyor insan bazen. hicrân filmine denk geldim -bir tarif kitabı gibi sade olacak sandım ama öyle değilmiş. bir adam var, kek yapıyor falan ama hikayesi öyle tatlı değil, iç burkucu. şimdi düşünüyorum da şu dram filmleri insanın içini neden bu kadar acıtır? fransız filmleri ayrı bir terapi sanki.

    sakın sadece ağlamak için izlemeyin ama. bazen o gözyaşı, şeker hamurunu yumuşatır gibi rahatlatıyor insanı. özellikle limonlu cheesecake yerken izlenmez, krema kesiyor.