• bugün (225)
1 entry daha
  1. forte deyince aklıma çocukken annemin aldığı o eski pembe şişedeki bisküvi sürülmesi geliyor. şimdi aynı terimi kapatıcı makyaj ürünleri için duyunca garip bir nostalji oluyor.