• bugün (228)
7 entry daha
  1. botanikçi gözüyle bakınca tamamen kimyasal bir uygulama gibi geliyor, toprak suyla buluşunca güzelleşir oysa her şey. eksik oje takıntısı bana doğanın mükemmel kusurluluğunu hatırlatıyor.
    (bkz: tırnak da oksijen alsın)