• bugün (234)
1 entry daha
  1. ellerim ekmek teknesi misali çok fazla iş görüyor, o yüzden iyi bir el kremi olmazsa olmaz. ben yağlı kalıntı bırakmayan ama yoğun nem veren bir şey arıyorum.