-
iğrenç bir kokusu var ya yüzme sürdüm şu an sabah sabah kusturacak bir pis kokusu var burnuma geliyor.
-
Bu ürünü eczacı o kadar övdü ki dayanamadım aldım hem de az buz bir para değil 2500 liraya aldım yanına bir de yüz yıkama jelini de aldım. Aldım da gelin görün ki en ufak bir işe yaramadı leke açmada başarısız kesinlikle almayın paranız çöp olmasın.
Bir de silgi gibi soyuluyor içeriğindeki niacineamide yüzünden olduğunu düşünüyorum.
görsel
- bugün (214)
- / 8
- sezen aksu nun içindeki moda tutkusu 2
- modern kadının yalnızlığı
- narsist erkeğin ilk sinyalleri sizde var mı
- okul hayatında bir tabir
- temel modern bir kadın kavramı
- kadın kadına sohbet platformları
- zendaya nın metot giyimi 6
- google maps in paralı yollara yönlendirmesi
- milli takımın 6 puanla grubu lider bitirmesi
- peeling sonrası cilt yenilenmesi
- içini dökmek isteyen kadınlar
- vücut losyonu önerileri 2
- göz altı morlukları için krem
- ami paris ilkbahar yaz 2027 6
- orkun kökçü
- müdür yardımcısı tayin hakkı 2
- geleneksel toplum baskısı
- sportmenlik nedir
- ankara trafiğinin çilesi
- sivilce izlerine iyi gelen kremler
- dior erkek ilkbahar yaz 2027 6
- dünyanın en güzel omleti
- kızılcık şerbeti dizisi üzerine 2
- c vitamini serum ve hüznün kimyası
- evlilikte mutsuzluk neden artıyor 2
- atalar sözü mü toplum terapi mi
- dolar kurundaki ani sıçramalar
- kore kozmetiği yorumları neden güvenilmez
- çocuğunu kocasından daha çok seven kadın
- yayla kültürü
- / 8