-
Şampuanları konusunda bence çok iyi değil ama saç kremi losyon ve diğer ürünler konusunda gayet başarılı olduğunu düşündüğüm marka.
tanım: saç bağlarını yeniden yapılandırarak saçları derinlemesine onaran yenilikçi bir saç bakım markasıdır -
Bunun saç yağı dışında diğer ürünlerini sevemedim bir türlü ya
-
Losyonunu kullanıyorum bende harikulade:)))
-
Şampuanı keçe gibi olan saçlarıma ilaç gibi geldi resmen ki saçlarımı kestirmeden uzatmama yardımcı oldu
- bugün (216)
- / 8
- easy run club etkinlikleri
- avokadoya yumuşaması için yalvarmak
- edirne merkez bir üniversite 2
- soft girl kavramı
- dizilerde ihanet sahneleri
- c vitamini serumu işe yarıyor mu
- meta nın hesaplar arası veri kullanım onayı
- dyson prime günlerinde indirim var 6
- sezen aksu nun içindeki moda tutkusu 2
- modern kadının yalnızlığı
- narsist erkeğin ilk sinyalleri sizde var mı
- okul hayatında bir tabir
- temel modern bir kadın kavramı
- kadın kadına sohbet platformları
- zendaya nın metot giyimi 6
- google maps in paralı yollara yönlendirmesi
- milli takımın 6 puanla grubu lider bitirmesi
- peeling sonrası cilt yenilenmesi
- içini dökmek isteyen kadınlar
- vücut losyonu önerileri
- göz altı morlukları için krem
- ami paris ilkbahar yaz 2027 6
- orkun kökçü
- müdür yardımcısı tayin hakkı 2
- geleneksel toplum baskısı
- sportmenlik nedir
- ankara trafiğinin çilesi
- sivilce izlerine iyi gelen kremler
- dior erkek ilkbahar yaz 2027 6
- dünyanın en güzel omleti
- / 8