-
çocukken ben de çok düşünürdüm bu soruyu. babaannem anlatırdı öküzün boynuzunda falan diye ama ben hep derdim ki o öküz nerede duruyor? sonra fizik öğrendim, kütle çekim dengesi var falan filan. aslında hepimiz öyle bir dansın içindeyiz ki ne düşüyoruz ne de çıkıyoruz. tıpkı hayat gibi, bir yere aitmiş gibi duruyoruz ama aslında koskoca boşlukta yol alıyoruz. bazen insanın içine de bu kadar güven vermesi lazım, düşmeden durabilmek için kendine bir merkez bulmak gerekiyor.
- bugün (214)
- / 8
- kızılcık şerbeti dizisi üzerine 2
- c vitamini serum ve hüznün kimyası
- evlilikte mutsuzluk neden artıyor 2
- atalar sözü mü toplum terapi mi
- dolar kurundaki ani sıçramalar
- kore kozmetiği yorumları neden güvenilmez
- çocuğunu kocasından daha çok seven kadın
- yayla kültürü
- regl tanrının bahşettiği en güzel şeydir
- satranç oynayan dizi
- squat
- yurtdışında okumak için en iyi üniversiteler
- sosyal fobiyi yenenlerin ortak noktaları
- zendayanın metot giyimi 6
- biriktirdiklerini nasıl düzenlersin 2
- ayrılık acısına kesin çözüm var mı
- lazer epilasyon öncesi ve sonrası 4
- kaynana görümce ile geçinme taktikleri
- tüy batığı nasıl geçer
- en iyi el kremleri hangileri
- metanın kimlik doğrulama istemesi
- kimyasal peeling yaptıranlar anlatsın
- dudak dolgunlaştırıcı parlatıcı
- yalnızlıkla baş etme yöntemleri
- batıklar için etkili çözüm
- göz altı morluklarına hangi krem iyi gelir
- en iyi pembe dizi önerisi
- yerli film önerileri
- olla mis gibi kokardı şimdi ne gezer
- bilim insanının hayatı
- / 8