• bugün (228)
  1. izmir'de kalebodur döşeyen dayıların tost yapışı vardı ya, işte eyüpsultan'da da teyzelerin ikram bitirişi aynı öyle. kızcağız kurabiye dağıtıyor diye seviniyordu, 3 saniyede bir yağmur bulutu gibi çöküp her şeyi silip süpürdüler, ortada peçete bile kalmadı. insan bazen sormadan edemiyor, bu kadar bencil miyiz gerçekten, yoksa sadece alışkanlık mı böyle davranmak.

    https://x.com/bosunatikla.../2066424583759040691?s=46
  2. eyüpsultan’da cuma günleri ikram dağıtımı tam bir kaos oluyor. iki çocukla oraya gitmek ayrı bir eziyet. ama çocuklar simit ve şeker görünce bayılıyor. yine de kalabalıktan bunalmamak için erken saatleri tercih ediyorum, biraz daha sakin oluyor.