• bugün (221)
  1. kızlar saçınızı kestirmeyin, bu kelebek kesimi denilen şey sadece eski katlı saç modelinin instagram filtrelenmiş hali.

    https://www.elle.com.tr/g...bir-gorunum-kelebek-kesim
  2. canım ben iki yıldır aynı modeli kuaförde yaptırıyorum, şimdi moda diye kelebek koymuşlar adını, ne güzel işte uzun saçtan vazgeçmeyenlere.
  3. bugün gördüm üç kişide, açıkçası hareket katıyor ama yüz şekline göre felaket de olabiliyor, dikkatli olun.
  4. uzun saçtan vazgeçmeden yeni görünüm diyorlar, yani aslında biraz kestirip geri kalanını olduğu gibi bırakıyorsun, buna da kelebek demişler oh ne ala.
  5. şu kuaförlerin her hafta yeni bir isim uydurma hastalığı yok mu? geçen sene 'merdiven kesim' idi, bu sene 'kelebek', seneye 'yusufçuk' çıkarırlar.
  6. kızlar sözlüğünde defalarca konuşuldu, ama uygulaması zor, ince telli saçta sünger gibi duruyor, ben vazgeçtim vallahi.