-
Aynadaki görüntüye içten içe ağlarken, kuaföre "Elinize sağlık, tam istediğim gibi oldu" diyebilme nezaketi ve sonrasında eve gidip ilk iş saçı yıkama ritüeli.
itiraf edin hepimiz bir kere dahi olsa yaptık * -
Çok nadir olan birşey bence 10 kuaförden 1 inden memnun kalarak ayrılmışımdır.
-
Nezaketimiz ağır basıyor ama duş gerçeği değişmiyor Çok tanıdık bir his :D
- bugün (214)
- / 8
- google maps in paralı yollara yönlendirmesi
- milli takımın 6 puanla grubu lider bitirmesi
- sezen aksu nun içindeki moda tutkusu
- peeling sonrası cilt yenilenmesi
- içini dökmek isteyen kadınlar
- vücut losyonu önerileri 2
- göz altı morlukları için krem
- ami paris ilkbahar yaz 2027 6
- orkun kökçü
- müdür yardımcısı tayin hakkı 2
- geleneksel toplum baskısı
- sportmenlik nedir
- ankara trafiğinin çilesi
- sivilce izlerine iyi gelen kremler
- dior erkek ilkbahar yaz 2027 6
- dünyanın en güzel omleti
- kızılcık şerbeti dizisi üzerine 2
- c vitamini serum ve hüznün kimyası
- evlilikte mutsuzluk neden artıyor 2
- atalar sözü mü toplum terapi mi
- dolar kurundaki ani sıçramalar
- kore kozmetiği yorumları neden güvenilmez
- çocuğunu kocasından daha çok seven kadın
- yayla kültürü
- regl tanrının bahşettiği en güzel şeydir
- satranç oynayan dizi
- squat
- yurtdışında okumak için en iyi üniversiteler
- sosyal fobiyi yenenlerin ortak noktaları
- zendayanın metot giyimi 6
- / 8