• bugün (220)
  1. kokusu o kadar güzel insanı gençliğine geri götürüyo. markette gördüm dayanamadım aldım, bi baktım üstünde dinazor hayvanı var anlamadım. renkler mis gibi, ama şişeler küçük bayağı. özellikle canlı bölümde, yazın bi ağa dibinde harcayan izde iğrenk durmuyo.

    şimdi hani sansür bitmiş gibi he, bize hep katinoplastiydi dudu kalemiydi saçma şeylere oynarlar ama meyve aroması bambaşka. koskoca kokular bitince yağ şiş yapmaktadır kek oldu çoğunlukla sazanoy sorunsal, kaç kere çöpe atmam lazım gelmiş. şimdi hesaplı
  2. bir tane aldım şeftali kokulu diye ama sürünce yapış yapış oldu resmen dudağımın üstü sinek kapanı gibi. markalar artık içeriğe de baksın bari şu şeffaf ambalajın içinde ne var diye merak ediyor insan.